Zdobądź zgrabną sylwetkę

 

Marzysz o kaloryferze na brzuchu, pięknie wyrzeźbionych plecach bez grama zbędnego tłuszczu, udach bez cellulitu oraz jędrnych pośladkach? Jeśli tymczasem Twoja figura pozostawia wiele do życzenia, zapraszamy do lektury sprawdzonych sposobów pozwalających na uzyskanie zgrabnej sylwetki.

 

1. Ćwiczenia fizyczne

 

Aktywność fizyczna jest niezbędna dla uzyskania i utrzymania pożądanej sylwetki - zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Bez ćwiczeń nawet najlepsze efekty odchudzania nie pozostaną z nami na długo. Z kolei regularny wysiłek fizyczny i konsekwencja pozwalają na uzyskanie rezultatów. Trzeba na nie trochę poczekać, ale możemy mieć pewność, że włożony w nie wysiłek fizyczny na pewno nie pójdzie na marne.

Nad sylwetką można pracować w plenerze, na przykład biegając lub jeżdżąc na rowerze, albo na siłowni. Dobrym pomysłem jest też basen, zwłaszcza dla osób mających problemy z kręgosłupem, ponieważ ćwiczenia w wodzie nie są obciążające, a jednak aktywują do działania wszystkie grupy mięśni.

 

Trening na siłowni powinien zaś rozpoczynać się od około 15-minutowej rozgrzewki, a dopiero później można przejść do ćwiczeń wytrzymałościowych, z niewielkim obciążeniem. Podczas odchudzania przydadzą się ćwiczenia aerobowe, których skutkiem jest przyspieszenie oddychania i tętna, a lepiej natleniony organizm szybciej będzie spalał tkankę tłuszczową.

 

2. Dieta

 

Połączenie ćwiczeń z dobrze zbilansowaną dietą jeszcze bardziej przybliży nas do urzeczywistnienia marzeń o znakomitej figurze. Błędem popełnianym przez wielu z nas jest ograniczanie ilości spożywanych pokarmów i na przykład ćwiczenie na pusty żołądek. To nie najlepsza droga do sukcesu w postaci pięknie wyrzeźbionej sylwetki, ponieważ trenując na czczo, zaczniemy spalać nie zbędną tkankę tłuszczową, ale tkankę mięśniową. Dlatego około na godzinę przed treningiem zaleca się spożycie lekkostrawnego posiłku z węglowodanów złożonych oraz uzupełnienie ćwiczeń o regularne picie niegazowanej wody mineralnej. Po treningu z kolei trzeba dostarczyć organizmowi węglowodanów, dzięki czemu uzupełnimy glikogen.

 

3. Wspomaganie metabolizmu

Najważniejsze dla osób odchudzających się poprzez dietę i ćwiczenia, jest zwiększenie tempa metabolizmu tłuszczów, co pozwoli zniszczyć nadprogramowe kilogramy. Na tempo przemiany materii znakomicie wpłynie Slimunox. To zupełna nowość na rynku polskim, ale sprawdzony na świecie środek zwiększający skuteczność odchudzania. Producent firma AmerMedic UK jest liderem rynkowym, a nad suplementem pracowali najlepsi dietetycy, biotechnolodzy i farmaceuci. W składzie Slimunox znajduje się 15 aktywnych składników, z czego aż 8 określanych jest mianem prawdziwych spalaczy tłuszczu. Dlatego regularne zażywanie Simunoxu prowadzi do pożądanych efektów odchudzania - można stracić od 8 do 12 kg tylko w miesiąc. Redukuje on zbędną tkankę tłuszczową i przyspiesza metabolizm.

Zagrożeniem dla urzeczywistnienia naszych marzeń o pięknej figurze są napady głodu i zmniejszenie dyscypliny żywieniowej. Pozwalanie sobie od czasu do czasu, a później coraz częściej na słodycze i fast foody spowoduje, że zamiast chudnąć, zaczniemy tyć. Na ograniczenie apetytu świetnie wpłynie regularne przyjmowanie środka Slimonux. Pozwoli on z łatwością zredukować spożywane porcje i zapewnić uczucie sytości na dłuże